Inicio -> Rexistru Electrónicu

Rexistru Electrónicu

El Rexistru Electrónicu ofrez la posibilidá de presentar solicitúes, escritos o comunicaciones rellativos a los procedimientos y asuntos que seyan competencia municipal ensin desplazamientos, les 24 hores del día.

Les xeres fundamentales del rexistru electrónicu son: tomar una referencia de tiempu, anotar l'asientu de la entrada/salida, guardar los datos de la presentación d'información, y devolver un acuse de recibu col númberu de rexistru y momentu de la presentación. Amás de presentar la solicitú normalizada se pueden aportar documentos qu'acompañen a la correspondiente solicitú.

El Rexistru Electrónicu ta operativu les 24 hores del día, demientres tolos díes del añu, escepto les interrupciones que seyan necesaries por razones técniques que s'informarán nel apartáu de Interrupciones del Servicio.

El Rexistru Electrónicu del Ayuntamientu, rexirá, a efectos de cómputu de plazos, pola fecha y la hora oficial de la Sede Electrónica. A los efectos de cómputu de plazu fixáu en díes hábiles o naturales, y no que se refier a cumplimientu de plazos polos interesaos, farase d'esta manera:

  • La fecha y hora de referencia serán los vixentes nel momentu de la recepción o salida de la correspondiente solicitú, escritu o comunicación, en o dende'l sistema d'información que dé soporte al Rexistru Electrónicu.
  • La entrada de solicitúes, escritos y o/comunicaciones recibíes en díes inhábiles entenderánse efectuaes na primer hora del primer día hábil siguiente. A estos efectos, constará nel asientu d'entrada correspondiente la fecha y hora en qu'efectivamente se recibió la solicitú, escritu o comunicación presentada pero indicaráse nel mensaxe de confirmación les cero hores y un minutu del siguiente día hábil.
  • Considérense díes inhábiles, a efectos del Rexistru Electrónicu de la Alministración Municipal, los establecíos como díes festivos nel calendariu oficial de fiestes llaborales del Principáu d'Asturies y de fiestes llocales d'esti Municipiu. Esti calendariu ta publicáu na Sede electrónica nel apartáu Calendariu de díes inhábiles.

Pa utilizar el Rexistru Electrónicu hai que disponer d'un DNI Electrónicu o otru certificáu dixital reconocíu incluyíu na llista de certificaos almitíos. Amás puede realizar una comprobación de los requisitos técnicos necesarios pa realizar esta xestión.

Anguaño'l Rexistru Electrónicu puede utilizase pa realizar los siguientes trámites:

 
 
buscar

 



 

No se han encontrado trámites


Ayuntamiento de Mieres-Centralita
Plaza de la Constitución s/n. 33600 Mieres (Asturias)
Teléfono: 985466111 | Fax:985464529
Correo electrónico: info@ayto-mieres.es