Inicio -> Sobre la Sede -> Ordenances reguladores -> Fecha y hora oficial

Fecha y hora oficial de la Sede Electrónica

La fecha y hora oficial de la Sede electrónica ye unu de los requerimientos básicos pal rexistru electrónicu de documentos, escritos y comunicaciones que requieren el cómputu de plazos tanto pa los ciudadanos como pal Ayuntamientu.

Pa cualquier xestión, la fecha y hora de la sede ye la que tendrá validez llegal y non la del equipu dende'l que se realice'l trámite. El serviciu que proporciona la fecha y hora oficial ufiértalu'l Real Observatoriu de l'Armada y la Sede Electrónica ta sincronizada con él.

Regulación llegal

  • L'artículu 26.1 de la Llei 11/2007, de 22 de xunu, d'accesu electrónicu de los ciudadanos a los servicios públicos señala: "los rexistros electrónicos rexiránse a efectos de cómputu de los plazos imputables tanto a los interesaos como a les Alministraciones Públiques pola fecha y hora oficiales de la sede electrónica d'accesu, que tendrá de contar coles midíes de seguridá necesaries pa garantizar la so integridá y figurar a la vista".
  • L'artículo 15.2 del Real Decretu 4/2010, de 8 de xineru, pol que se regula l'Esquema Nacional d'Interoperabilidá nel ámbitu de l'Alministración electrónica señala que la sincronización de la fecha y la hora realizaráse col Real Institutu y Observatoriu de l'Armada, acordies colo previsto sobre la hora llegal nel Real Decretu 1308/1992, de 23 d'ochobre.

Hora oficial

8 de Noviembre de 2016

Ayuntamiento de Mieres-Centralita
Plaza de la Constitución s/n. 33600 Mieres (Asturias)
Teléfono: 985466111 | Fax:985464529
Correo electrónico: info@ayto-mieres.es