Inicio -> Sobre la Sede -> Rellación de servicios

Certificación de la publicación

L'artículu 42.3 de la Llei 30/2007 de 30 d'ochobre, de Contratos del Sector Públicu establez el requisitu d'acreitar verdaderamente'l momentu d'iniciu de la difusión pública de la información relativa al procesu de contratación.

Pa ufiertar esti serviciu, l'Ayuntamientu de Mieres consideró afayadizo contar con una tercer parte de confianza que garantice la puesta a disposición d'un determináu documentu nun mediu públicamente accesible.

D'esta manera, naquellos servicios nos que s'implementa esti mecanismu de certificación, los ciudadanos podrán acceder al documento orixinal que s'unvió a la plataforma de certificación nel momentu de la publicacion na Sede Electrónica, asina como facer la validación on line pa comprobar si esi documentu foi modificáu más tarde.

Anque esti requisitu namás obliga a los procesos de contratación, l'Ayuntamientu de Mieres consideró afayadizo ampliar esti mecanismu a otros servicios disponibles na sede electrónica. En concreto, anguaño realízase la certificación de la publicacion pa los siguientes conceptos:

  • Perfil del contratante
  • Tablón d'anuncios
  • Trámites

4 de Noviembre de 2016

Ayuntamiento de Mieres-Centralita
Plaza de la Constitución s/n. 33600 Mieres (Asturias)
Teléfono: 985466111 | Fax:985464529
Correo electrónico: info@ayto-mieres.es