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Emisión de documentos electrónicos

El serviciu d'Emisión de documentos electrónicos permite al ciudadanu llograr en tiempu real y dende la so casa los documentos telemáticos acordies al Real Decretu 209/2003. Los documentos electrónicos emitíos tienen toles característiques técniques y funcionales necesaries pa tener la mesma validez qu'un documentu de papel. Exemplu d'emisión de documentos electrónicos pue ser un volante d'empadronamientu, un certificáu corriente de pagu, un duplicáu d'un recibu, una carta de pagu...

Pente medies del buzón del ciudadanu, pue consultar de contino la disponibilidá de los documentos. El buzón de documentos non solo enseña los documentos solicitaos sinón tamién aquellos documentos emitíos automáticamente pol Ayuntamientu de Mieres como pue ser una notificación telemática, un xustificante de rexistru telemáticu, en definitiva, tolos documentos vinculaos al ciudadanu.

L'accesu a la xeneración de documentos realízase dende los servicios de consulta d'información personal y ente los documentos que pue llograr tán los siguientes:

  • Volante d'empadronamientu Colectivu
  • Volante d'empadronamientu Individual
  • Llistáu de Movimientos

8 de Noviembre de 2016

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